negocjacje

Negocjacje handlowe
Marek Kowal

Motywować czy manipulować? Etyka wpływu w biznesie

Współczesny biznes opiera się na relacjach międzyludzkich. Umiejętność wpływania na innych jest kluczowa dla liderów, menedżerów i każdego, kto chce osiągnąć sukces. Należy jednak zadać sobie pytanie: gdzie leży granica między motywowaniem a manipulowaniem? Jak budować relacje oparte na szacunku i autentyczności, a jednocześnie skutecznie realizować cele biznesowe?

więcej »
Negocjacje handlowe
Mariola Wiśniak

Negocjacje handlowe: więcej niż tylko rozmowa

Negocjacje to nieodłączny element świata biznesu. Kojarzą się nam z rozmowami, wymianą argumentów i szukaniem kompromisu. To jednak znacznie więcej niż tylko wymiana poglądów. Negocjacje to złożony proces decyzyjny, w którym kluczową rolę odgrywa efektywna komunikacja, asertywność i umiejętność budowania relacji.

więcej »